 |
Lewa Flanka ZAPRASZAMY NA NOWE FORUM! lewaflanka.pl/forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qba
Administrator
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:38, 07 Paź 2010 Temat postu: Liga - 8 edycja |
|
|
Witam wszystkich,
celem przygotowania do turnieju mikołajkowego oraz zapoznania się z 8 edycją proponuję zorganizowanie ligi WFB.
Wstępna propozycja to 1500 pkt, bez lordów, scenariusze oraz z ograniczeniem magii (choć lordowie już sami w sobie ograniczają magię). Liga trwałaby na pewno do końca listopada.
Kto by się pisał i jakie uwagi do ww zasad?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:12, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Ja bym się pisał
A uwagi moje to takie jak przy kohortexie stosowane są, czyli:
- Maksymalnie 1 mag w armii może znać cały Lore
- Zakaz dublowania Rare'ów (HE maksymalnie 2 takie same Rare'y)
- Zakaz triplowania Special'i (HE także)
- Max 1 LT na slot special, rare, hero (czyli mozna max wystawic 3 LT, ale kazdy z innego slotu)
- Maksymalnie 3 sloty mogą być przeznaczone na maszyny
- Pink Horrors of Tzeentch mogą osiągnąć maksymalnie 2 poziom magiczny nie zależnie od wielkości oddziału.
- Zakaz wykupienia Power Scrolla
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:16, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
@Val Dee- sensowne. poza zapisem o 3 slotach na maszyny.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PanBoryS dnia Czw 16:23, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:40, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Czy ja wiem... możesz wziąć np 2 balisty, ktapultę i organki
to całkiem sporo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:28, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
całkiem sporo na te punkty to 4x bolce, 2 cannony 2x klopy +2x organki..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:34, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
PanBoryS napisał: | całkiem sporo na te punkty to 4x bolce, 2 cannony 2x klopy +2x organki.. |
nie przesadzaj
na 7 edycję mogłeś mieć 2 balisty, katapultę i organki więc nic się nie zmieniło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:00, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
plus co najmniej jedną jeszcze maszynę. wszak poniżej 2k były 3special'e (bolce wg. zasady free choice). co więcej kompozycja armii wyglądała całkiem inaczej no i magia, magia była ciut inna;) choć to i tak "z dupy" argumenty bo mowa o VIII edycji. a twierdząc że ograniczenie jest nieprzemyślane kilka retorycznych pytań z mojej perspektywy...
-czy krasie mają fasty?
-czy krasie mogą czarować?
-czy krasie mają potwory?
-czy krasie mają kawalerię?
-czy krasie mają lataczy?
-czy krasie mają monster infrantry?
-czy krasie mają scout'ów?
..NIE!
co więc mają krasie w świetle zasad marginalizujących znaczenie CR'a
-KRASIE MAJĄ MASZYNY!!
ustalając zasady przyszłej ligi proszę o wzięcie pod uwagę powyższego.
pozdrawiam B.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PanBoryS dnia Czw 20:10, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:31, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
PanBoryS napisał: |
-czy krasie mają lataczy? |
żyroskop
PanBoryS napisał: |
-czy krasie mają scout'ów? |
mają przecież rangersów
co więcej, kawaleria ma teraz mniejsze znaczenie więc nie wydaje mi się by ich brak był dotkliwy, brak fastów można całkowicie rekompensować górnikami (minersami?), czarować nie mogą ale mogą łatwiej rozpraszać czary wroga
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Val Dee dnia Czw 20:35, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:56, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
1.żyrokopter który nie może uciekać (po przegranym combacie jest automatycznie niszczony) i dzięki czujności GW strzela templatką na starych zasadach
2.o rangerach zapomniałem- tu zwracam więc honor
3.dobrze złożony mag rozprasza czary rónie dobrze co runelord acz jest nieporównywalnie bardziej przydatny na polu walki.
4.minersi nijak mają się do fastów z ich dodatkowym ruchem i własnym oszałamiającym M=3 i I=2
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:09, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
PanBoryS napisał: | 1.żyrokopter który nie może uciekać (po przegranym combacie jest automatycznie niszczony) i dzięki czujności GW strzela templatką na starych zasadach
2.o rangerach zapomniałem- tu zwracam więc honor
3.dobrze złożony mag rozprasza czary rónie dobrze co runelord acz jest nieporównywalnie bardziej przydatny na polu walki.
4.minersi nijak mają się do fastów z ich dodatkowym ruchem i własnym oszałamiającym M=3 i I=2 |
skąd mi się wziął ten żyroskop?
gramy bez lordów, a więc jedyny bonus do casta to +2 (nie licząc nielicznych wyjątków), krasnale mają +2 do dispela z bazy, wystawiając runesmitha masz +3, a do tego szereg run ułatwiających rozpraszanie.
poza tym po co Ci fasty jak z runicznego sztandaru masz 12" ruchu przed grą
spytaj jak bardzo mag jest przydatny gdy zdarzy mu się miscast i wybuchnie wraz z połową oddziału
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:42, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
skoro mowa o sztandarze pozwalajacym wykonać dodatkowy ruch to musisz wiedzieć Val Dee że wystawianie go jest niewspółmierne do korzyści które daje. mogę założyć runki na sztandar lub na sztandarowego, wybór jest oczywisty..
co do miscastów- kowadło wybucha częściej a pożytek z niego gówniany przyrównując do 4-poziomowego maga i siły czarów które może rzucić.
@minersi- tak mnie jeszcze olśniło że w przytoczonej przez Ciebie Val Dee sytuacji, tracą dodatkowo na grywalności ze wzgledu na brak popchnięcia z kowadła.
amen
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PanBoryS dnia Czw 22:31, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mintor
Administrator
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:19, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Popieram Borysa,wystawienie się zdrową ilością maszyn jest jedyną odpowiedzią na mocne kloce. Klopy zresztą troszkę się osłabiły w 8.
Co do minersów mają w ogóle jakiś sens jeśli nawet na szarży nie atakują pierwsi i nie ma ćwiartek które mogli by zabrać oppowi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 23:27, 07 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
dobrze gada, polać mu!! . to tyle mojego odnośnie ogranczeń. teraz kolejna sprawa? ma ktoś jakieś doświadczenia ze scenariuszami i ewentualnie sie nimi tu podzieli?? kiedy ruszamy z tą ligą i jak długo będzie rozgrywana? jak będzie wygladała kwestia prox'ów?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PanBoryS dnia Czw 23:31, 07 Paź 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gunnila
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:49, 08 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Val Dee napisał: |
- Zakaz dublowania Rare'ów (HE maksymalnie 2 takie same Rare'y)
- Zakaz triplowania Special'i (HE także)
|
Niektóre armie maja tylko po 2 wybory rare'ów, w tym jeden z ograniczaniem 0-1 ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|