PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:18, 24 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
@Majonez
Turniej zgłoszony do ogólnopolskiej ligi WFB
1. Czas: 02.04.2011
2. Miejsce: Muzeum Zabawek i Zabawy w Kielcach (pl. Wolności 2)
3. Godzina: zapisy od 09:15, start o 09:30
4. Format: 1200 + 300 punktów kontyngent
5. Wpisowe: 7 zł od osoby (w tym 2 zł na klub i poczęstunek)
6. Zakaz stosowania proxów w większych ilościach (konwersje, fillery oraz figurki innych firm niż GW mieszczące się w klimacie dopuszczone)/dopuszczony 1 prox na armię (jednostka, bohater, maszyna) w ramach przyzwoitości, np. Dragon Princes z Silver Helms
7. Zasady:
- 3 gry (6 tur)
- tereny na stołach ustawione przed rozpoczęciem turnieju przez organizatorów, zakaz zmiany ustawienia terenów – zasady terenów wg podręcznika
- WE mają dodatkowy las
- zakaz stosowania rozpisek hobbystycznych, obowiązują tylko aktualne, podręcznikowe zasady GW oraz oficjalne FAQ i erraty (wyjątek Dwarfs of Chaos INDY GT - dopuszczone),
- obowiązują polskie uściślenia sędziowskie (http://strony.aster.pl/barbaros/usc8.pdf)
- gracze muszą posiadać wyraźne rozpiski (gracze z rozpiskami nieczytelnymi tracą -2DP) oraz zasady do swoich armii, wzorniki, miarki i kostki
Kompozycja armii:
- Armie na 1200 pkt + kontyngent 300 pkt z dowolnej armii (zasady sojuszy z RB)
- Maksymalnie jeden raz ten sam Rare (HE x2) i dwa razy ten sam special
- max. 40 modeli w oddziale lub 450 pkt na oddział
- look out od czarów (Dwellers Below, Final Transmutation, Dreaded 13th, Infernal Gateway efekt 11-12)
- max. 5 maszyn i 3x ta sama jednostka Core
- max. 45 modeli strzelających z zasięgiem 20+
- Możliwość wystawienia bohaterów specjalnych (klasa Hero)
- Lordowie zbanowani
- Power Scroll zbanowany
Kompozycja kontyngentu:
- Characters: 0%
- Core: 25%+
- Special: max. 75% (max. 2x ten sam special)
- Rare: 0%
Jedna z jednostek musi posiadać championa, który spełnia rolę generała kontynentu (daje LD, sypanie VC).
Jam Ciebie wybrał, czyli zasady doboru przeciwników:
Modyfikowana zasada Szmyta
W pierwszej bitwie losowo. W kolejnych gracze zaczynając od ostatniego wybierają przeciwników stojących wyżej od nich w tabeli (max. 10 pkt. różnicy).
8. Scenariusze:
1 bitwa: Battleline
2 bitwa: Fog of War
3 bitwa: Battleline
FOG OF WAR (WRU Scenario)
- Cholerna mgła nic przez nią nie widać.
-Cicho tam - Rozkazał kapitan. - Słychać was w całej okolicy.
-Ależ kapitanie, jak mamy wypatrzeć wroga w tej mgle, jak nawet nie widzimy siebie nawzajem.
-Po raz drugi i ostatni, mówię wam żebyście zamknęli pyski. Jak nic nie widzicie to przynajmniej będziecie słyszeć.
Rozstawienie
Stół jest dzielony na cztery ćwiartki, utworzone poprzez pociągnięcie linii przez środek blatu.
Rzut kością decyduje, który z graczy pierwszy wybiera jedną ze ćwiartek, na której będzie rozstawiać swoje jednostki, w odległości co najmniej 12 cali od środka stołu. Przeciwnik będzie wystawiać swoją armię w ćwiartce przeciwnej po skosie. Gracz, który uzyskał większy wynik wystawią swoją pierwszą jednostkę a następnie drugi gracz i tak na zmianę.
Pierwsza Tura
Po rozstawieniu gracze rzucają k6 i ten kto ma wyższy wynik zaczyna. Gracz, który pierwszy skończył się wystawiać ma +1 do wyniku zaczynania.
Zasada specjalna - Mgła
Pole bitwy jest zasnute gęstą mgłą nieznanego pochodzenia. (Czyżby to mityczni Fimirowie powrócili?) Na początku 1 tury każdego z graczy należy ustalić jaką widoczność będą miały jego oddziały. Należy wykonać rzut kością artyleryjską i pomnożyć go razy 4. Jeśli na kości będzie missfire należy ją przerzucić.
W drugiej turze gracza, który zaczynał należy wykonać rzut kością k6, żeby sprawdzić czy mgła się rozproszy. Jeśli wynik będzie 3+ mgła powoli zanika i widoczność staje się normalna. Jeśli wynik jest inny, to w 2 turze obu graczy zasady mgły dalej obowiązują. W 3 turze każdego z graczy mgła opada i pole bitwy do jej końca będzie wolne od jej wpływu.
9. Punktacja:
- Generał oraz BSB 100 pkt
- Za inne sztandary 25 pkt
- Za zabicie czempionem bohatera w pojedynku 50 pkt
- Liczymy połowę punktów za zredukowanie oddziału przeciwnika do 25%
- Jednostki uciekające na koniec gry warte są 50% punktów
- Bohaterowie i monstery nie ulegają społowieniu
- brak oceny malowania
10. Nagrody:
Nagrody zamawiane będą w sklepie internetowym (oczywiście w zależności od dostępności/zachcianek indywidualnych trzeba będzie na nie poczekać).
I miejsce – 50% puli wpisowego
II miejsce – 30% puli wpisowego
III miejsce – 20% puli wpisowego
Ostatnie miejsce – darmowy wstęp na kolejny turniej
11. Zgłoszenia:
Zgłoszenia graczy w formie: imię, nazwisko, (ew. nick jeśli nie chcecie podawać danych), miejscowość oraz nr ID ligowy należy wysyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych], lub pisać w temacie poniżej.
Rozpiski nie są sprawdzane przed grą, ale rozpiski źle złożone tracą punkty z każdej bitwy a w przypadku większych przegięć gracze otrzymują bana (podobnie jak w przypadku nadużyć w czasie gry).
W kwestiach spornych decydują organizatorzy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|