 |
Lewa Flanka ZAPRASZAMY NA NOWE FORUM! lewaflanka.pl/forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:11, 22 Kwi 2010 Temat postu: Rzeszów 09.05.2010 |
|
|
Najprawdopodobniej w tym terminie będzie turniej w Rzeszowie. 1650 punktów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nardios
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pią 7:48, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Właśnie chciałem to napisać
Panowie i Panie
Prawdopodobnie (sprawa wyjaśni się we wtorek - środe kiedy będziemy wiedzieć czy jest sala czy nie) odbędzie sie turniej na 1650 prosiłbym abyście zarezerwowali sobie ten termin. Jak ustale szczegóły ( w środe) to opublikuje scenariusze i wszystkie potrzebne informacje
Pozdrawiam
Wojtek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Niki
Administrator
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 10:34, 23 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Widzę, że turniej jest w niedziele. Jakie macie połączenie Rzeszów-Kraków w takim wypadku?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nardios
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 16:01, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Panowie i Panie załatwione mamy granie!
Dnia 9 maja. od godziny 9.40 trwać będą zapisy i przygotowania startujemy o 10.00 z pierwszą bitwą.
Punkty : 1650
Lokal
Obowiązuje BP, zakaz stosowania DOW special characters i armii z końca podręcznika.
Wjazd na turniej 10 zł.
Gramy 3 bitwy o następujących scenariuszach
Miejsce : ODK
Proxy - proxy tylko i wyłącznie po wcześniejszym kontakcie na priv do mnie lub maila [link widoczny dla zalogowanych], dozwolone proxy w małych ilościach maxymalnie do 30 % całej armii, maxymalnie proxy wystąpić moga w 2 oddziałach, proxować można jednostki do max 3 US, można używać modeli zastepczych ( innych od GW) przy czym nie mogą to być figórki pokroju klocki lego gumowe dinozaury ( no chyba że odpowiednia konwersja na życzenie moge udostępnic fotki terkow konwertowanych z gumowych dla przykładu). Nie robimy ze stołów carton network proxami ( taka jest idea). W trakcie turnieju w przerwie odbędzie się ocena malowania ( punkty zostaną dodatne do ogólnej klasyfikacji) armie używające proxów nie będą brały udziału w ocenie malowania.
Ocena malowania maksymalnie 4 ptk
1- ponad połowa armii pomalowana w conajmniej 3 kolorach
2- cała armia pomalowana conajmniej w 3 kolorach
3. cała armia pomalowana na poziomie przyzwoitym + pomalowane podstawiki
4 - cała armia pomalowana na fajnym poziomie + pomalowane i wymodelowane podstawki
Konwencja: Mały goblin próbuje czarować. Otóż szaman kurczyłapa musi wykazać się swym kunsztem magicznym i to jak najprędzej żeby szefu wioski pozwolił mu być ta magikująca pokraka od małych waagh.
Na początku swych starań musi przygotować sobie składniki do czarów. Goblin needs da!
scenariusz 1. Kurczyłapa przygotowywuje magiczne cosik w duża kocioł. Do magicznego cosika potrzebne są naturalnie magiczne składkini.
Na początku każdej tury gracze rzucają k6 kurczyłapa potrzebuje do swojej mikstury jednego składnika od KAŻDEGO Z GRACZY.
1-3 - nie jednak nic nie było potrzebne, o ziaba ziabe rzucem.
4 - kurczyłapa potrzebuje od każdego z graczy magicznego przedmiotu o dowolnej wartości, wybrana przez gracza postać traci do końca gry magiczny przedmiot, może to być przedmiot one use only pod warunkiem że nie zdążył go użyć
5 - kurczyłapa zabiera do końca gry po 1 kostce dispella od każdego z graczy ,do końca gry
6 - kurczyłapa zabiera do końca gry po 1 kostce casta ( do żucania czarów)od każdego z graczy ,do końca gry
scenariusz 2
Po zgromadzeniu wszystkich składników magicznego cosia kurczyłapa rozśliniony w euforii i przypływie zadowolenia zaczą zamaszystymi ruchami mieszać bulgocącą w kociołku breję. Niestety zamiast 3 energicznych machnięć w prawo i jednego wolnego machnięcia w lewo pomylił (jak to goblin) sekwencję i cała breja wybuchła mu w twarz. Otumaniony i oszołomiony goblin począł pętać się niczym pijany po polu bitwy.
Na początku bitwy na środku stołu umieszczamy goblina. porusza się jak fanatyk ( kierunek scaterca i 2 k6 "), nie dusi się na dubletach. Jeżeli wpadnie na jakiś oddział do następnej tury ( przeciwnika) dodaje oddziałowi +1 cr. Piechota wiesza go na sztandarze lub groźnie wymachuje nim przed nosem przeciwnika co zwiększa morale żołnierzy. W każdej kolejnej turze ( w turze przeciwnika i gracza tak samo) oddział w którym aktualnie przebywa kurczyłapa musi zdać test LD na swoim bazowym, w żaden sposób niemodyfikowanym LD, aby utrzymać goblina w oddziale ( do zdawania LD brane jest pod uwage LD oddziału nie bohaterów wewnątrz). Jeżeli nie uda im się utrzymać goblina wyrusza on w dalszą podróż po planszy wyrusza od bocznej strony oddziału zawsze wychodząc z niego. Jeżeli oddział z Kurczyłapą zostanie zniszczony w walce wręcz to oddział który go zniszczył przejmuje Kurczyłapę
Scenariusz nr 3
Something goes therrible wrong!!!!!!
Kurczyłapa spoczą gdzieś w lesie, otrząsnowszy się po swych magicznych podbojach spojrzał z żalem na stojący nieopodal kociołek... jednak ku jego zdziwieniu stwierdził że coś mu jednak wyszło. Z kociołka wydobywała się smużka oparów tworzących czarną chmurę powoli zakrywającą niebo. Ziemia zaczęła się trząś i z nieba poczęły ciskać ogromne wiązki błyskawic. Nagle grzmot trafił w obelisk, nieopodal kurczyłapy, łupiąc go na dwoje. Po czym kurczyłapa pomyślał. O kutfa. Dobry, mieć robote do małego waaagh aaa kto jest najlepsze kurczyłapa kurczyłapa. Po tych słowach uderzył kolejny piorun pozostawiający na miejscu lasu jedynie malutkie dymiące buciki kurczyłapy.
Technicznie:
w każdej turze gracz którego jest tura rzuca scater dice i K 3. Wynik oznacza jaka część planszy zostaje odcięta. scaterka pokazuje który bok planszy ( są cztery bez kantów rogów etc.) a K 3 określa ile cali zostaje obcięte. W przypadku hita na scaterce nic się nie dzieje.
Technicznie polega to na zmniejszaniu planszy co ture - część planszy zostaje odcięta przez uderzenie gigantycznego pioruna który powoduje rozłam w ziemi. Jeżeli jakiś oddział znajdzie się na linii która jest odcięta to: jeżeli jest cały za linią spada ( nie otrzymuje się za niego VP) jeżli jest przykryty np 3 modele ( np z bocznych szeregów to spadają te modele, tzn. jeżeli w 1 szeregu jest 5 figórek i regiment ma 3 szeregi to po uderzeniu będzie miał 3 szeregi po 4 figórki). Jeżeli przykryje cały pojedynczy model model spada, jeżeli przykryje go do połowy musi wykonać test LD ( nawet czołg) czy utrzyma się i nie spadnie w szczeline. Jeżeli odpadną z oddziału jakieś modele oddział musi zdać panikę.
w nagrodę uścisk dłoni organizatora oraz upominki okolicznościowe ( negocjacje z serwisami) Poważnie nagrody będą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nardios
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 16:02, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
rozpiski proszę przesyłać na adres [link widoczny dla zalogowanych] w temacie maila prosze (z caps lock) napisać TURNIEJ GOBLIN.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:38, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Niki napisał: | Widzę, że turniej jest w niedziele. Jakie macie połączenie Rzeszów-Kraków w takim wypadku?  |
Zdaje się, że o 19:47 (jak dobrze pamiętam) jest pociąg do Krakowa, oprócz tego są chyba jakieś autobusy a na pewno busy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 20:44, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
wszystko fajnie i przyjemnie ale czy zaproponowane scenariusze są wersją finalna? mam nadzieję że nie bo 3 z tu zaprezentowanych IMHO jest nie do przyjęcia przynajmniej z perspektywy krasi którymi zwykłem grać..
pozdrawiam B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Niki
Administrator
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:02, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Mnie i tak nie będzie - kolos 10.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qba
Administrator
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:17, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
skoro lokal to rozumiem, że zgłoszony do ligi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nardios
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Wto 21:20, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Scenariusze są w wersji ostatecznej.
Już wyjaśniam 3ci scenariusz (u nas w Rzeszowie budzi on również wiele kontrowersji) mimo to będzie rozegrany na turnieju.
Gracze na początku tury ( czyli raz w ciągu tury [ tura = tura 1 + tura 2 gracza] )rzucają 1 raz k3 i scaterką i następuje odcinanie. Naprawdę jest bardzo małe prawdopodobieństwo że w ciągu 6ciu tur czyli 6ciu rzutów odetniecie z jednego końca stołu 18" czyli wynik maksymalnych rzutów. Równie dobrze plansza może zmniejszyć się jedynie o 6 cali. Wszystko zależy od rzutów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gunnila
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:30, 27 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wystarczy odciąć 3 cale w pierwszej turze aby unieszkodliwić maszyny i armie defensywne przy ustawieniu blisko krawędzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 13:54, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
w tym właśnie sęk.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
nardios
Dołączył: 02 Kwi 2010
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Śro 16:38, 28 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Zaszła modyfikacja ostatniego scenariusza ( w przypadku wyrzucenia hita na scaterce chmura zostaje rozwiana i od tej pory gra toczy się na zasadach pichet battle).
Nie ma konieczności ustawiania się na krańcach stołu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 1:43, 29 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
jasne że nie, w sytuacji w której prowadzi się KAŻDĄ armię poza Krasnalami/ Imperium / Wysokimi pedałami w rajtuzach( ).. w każdym razie, serdeczne dzięki za uwzglednienie tzw. głosu ludu;)
pozdrawiam B
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|