|
Lewa Flanka ZAPRASZAMY NA NOWE FORUM! lewaflanka.pl/forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
el Victor
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:52, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
kto wie ? - przy formacie 2500 taki klocek 50 włóczni w przypadku HE może za niedługo stać się standardem
zielaniak - może tym cytatem trafię w sedno Twego pytania (AB do VC str 33 u dołu) -
"In multiple combats, each undead unit on the losing side suffers one wound for every point their side has lost the combat by"
Reasumując gdyby przypadkiem Twój oddzial np ghouli i grave guardów przegrał multipla z moim przykładowym oddziałem WL o 2 pkt, to dziękujemy i dwóm gravom i dwóm ghoulom. Być może o to Ci chodziło
co do ValDiego nic dodać nic ująć - kumulatywny save Tzeentcha i tyle... (przegięta armia !! ... no ale przynajmniej nie bardziej niż skaveni hihihi )
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Niki
Administrator
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:01, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Nie Wiktorze, mylisz się co do tego zapisu w VC. Zgadnie z najnowszym FAQiem cały paragraf "Breake tests" na stronie 33 został zamieniony na to, co napisałem wcześniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
el Victor
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:05, 02 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Niki napisał: | Nie Wiktorze, mylisz się co do tego zapisu w VC. Zgadnie z najnowszym FAQiem cały paragraf "Breake tests" na stronie 33 został zamieniony na to, co napisałem wcześniej. |
ooOOO - faktycznie, my bad - jakoś mi to umknęło
ale w takim razie teraz muszę się upewnić - generalnie wychodzi na to samo , aczkolwiek mniej słów użyli - czyli ogólna zgodność co do tego, że każda jednostka tyle W o ile pkt przegrana walka ;]
no sorry zieleniak życie....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Niki
Administrator
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:43, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Val Dee napisał: | Jeśli Postać dosiada potwora/rydwan i tym podobne to od KB może zejść tylko jeździec. |
Właśnie czytam uściślenia i jest tam zapisek: "Bohater ujeżdżający Monstrous Beast nie jest odporny na killing blow z uwagi na odpowiedź FAQ. Jeśli taki bohater dostaje KB, ściągamy cały model.", a cały model to chyba razem z potworem/rydwanem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Ukalez
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 21:29, 04 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
MB to nie to samo co Monster. Więc KB ściąga cały model gościa na orle/pegazie, ale nie ściąga smoka/stedzia i tym podobnych udziwnień
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
el Victor
Dołączył: 22 Gru 2009
Posty: 94
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 1:52, 07 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
no i z mojej strony pełne poparcie dla Ukaleza - też to rozkminiłem i faktycznie trzeba być uważnym - killing blow, ale czy monster beast czy monster ?;>
ano właśnie tak więc pilnujmy się nawzajem ;]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
zieleniak
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:50, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
z Border pricess:
"...od sypania nie ma wardów ani regenek
dodatkowo korzystasz albo z warda albo z regeneracji, nie z obu naraz, jak zostaniesz zraniony flamingiem, nie możesz więcej korzystać z regeneracji do końca danej fazy tury. nie do początku tury, do początku kolejnej fazy, oberwiesz flamingiem w fazie shooting to w tej fazie nie możesz z regenki korzystać, a nie do końca tury, w CC możesz już sie regenerować, chyba, że znów ogniem dostaniesz."
[link widoczny dla zalogowanych]
Może ktoś to sprawdzić w Głównym podręczniku??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 22:54, 13 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Zieleniak - wszystko się zgadza.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
zieleniak
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 178
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:19, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
sytuacja: ASL vs ASL - bijemy po inicjatywie czy "razem"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:03, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
"Razem"
Jeśli model ma zarówno ASF jak i ASL to obie zasady się znoszą i bijemy po Inicjatywie (nie dotyczy to haj elfów).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:40, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Warto wspomnieć chyba o tym, czego się dowiedziałem od Konrada na turnieju:
- lasy kasują steadfast
- rzeki kasują steadfast i szeregi, z tym, że znalazłem tylko to, że nie można przez nie maszerować, za to nie ma nic o dangerous terrain.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Qba
Administrator
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:28, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Na pewno? Z tego co pamiętam to w lesie wciąż masz steadfast jesli masz więcej szeregów ale same szeregi nie wliczają się do wyniku walki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Konrad
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:10, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Jest jak w napisał Prezes, las tnie klockom szeregi, steadfast zostaje, skirmish w lesie jest zawsze steadfast.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:19, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
"FORESTS AND CLOSE COMBAT
A unit with the majority of its models fighting in a forest can therefore never be steadfast (unless it is Stubborn)."
Nie ma też nic o obcinaniu szeregów.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Val Dee dnia Wto 23:25, 14 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
8 ed. jest: |
z dupy |
|
28% |
[ 4 ] |
z bańki |
|
28% |
[ 4 ] |
w sam raz |
|
42% |
[ 6 ] |
|
Wszystkich Głosów : 14 |
|
Autor |
Wiadomość |
Konrad
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 23:22, 14 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Kolejny raz świat uświadamia mnie jak mało o nim wiem....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|