|
Lewa Flanka ZAPRASZAMY NA NOWE FORUM! lewaflanka.pl/forum
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PanBoryS
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 263
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 17:40, 22 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
pytanie ciut z pośladka w mojej ocenie Val Dee no ale...
pozdrawiam leB
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mintor
Administrator
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:02, 25 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
dzięki Val Dee
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 10:34, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kolejnych kilka spraw:
Szarże: nejpierw deklarujemy - potem od razu reakcja, czyli oddział A deklaruje szarżę na oddział B, jeśli A budzi terror to oddział B w tym momencie rzuca na Ld - jak nie wyjdzie to robi flee. Jak oddział B robi flee to oddział A może przekierować szarżę na inny możliwy cel (po zdaniu Ld). Po wykonaniu reakcji (stand and shoot, flee lub hold) przechodzimy do kolejnej deklaracji. Jak już wszystkie szarże zostaną zadeklarowane i rozwiązane reakcje turlamy kostki i przesuwamy szarżujące oddziały.
Jeden oddział może zrobić stand and shoot na 1 szarżę i flee na drugą.
Nie można deklarować szarż na dwa oddziały jednocześnie o ile można zadeklarować na jeden.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Qba
Administrator
Dołączył: 29 Maj 2009
Posty: 542
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 11:54, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Zaraz, zaraz - to skoro jest deklaracja szarży od jednego oddziału, ja mówię stoję, i wtedy dochodzi szarża 2ego oddziału, do którego chcę robic stand &shoot. Mogę czy nie mogę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 14:32, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Możesz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ukalez
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:17, 28 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Nie można deklarować szarż na dwa oddziały jednocześnie o ile można zadeklarować na jeden. |
I to wlaśnie byla ta sytuacja z abomką, ale rozwiązala się dzięki dociekliwości Val Dee'ego na BP. Kamień z serca mi spadl
Pozdrawiam,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżekblek
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 17:53, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie, 3 oko tzeentcha kopiuje czary przeciwnika poza tymi leczącymi i wskrzeszającymi. Pytanie jest takie, co jeśli przeciwnik ma lore of life a jak wiadomo każdy udany czar z tej domeny leczy ranę, czy w takim razie chaośnik nie może rzucać tej domeny?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dżekblek dnia Sob 17:54, 05 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 22:20, 05 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
FAQ:
Q: Can a model with the Third Eye of Tzeentch cast any spells from
the Lore of Life as the lore attribute allows him to recover Wounds
lost earlier in the battle? (p111)
A: Yes, apart from Regrowth. The lore attribute’s effect is not
part of the spell itself.
Czyli może rzucać wszystkie czary z tej domeny oprócz Regrowth i korzysta z lore attribute. Oczywiście musi widzieć czarodzieja, któremu chce ukraść zaklęcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżekblek
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 0:01, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Hej!.
Czy Ironcurse icon wrzucony na skinka działa również na stegadona?
Druga sprawa najpierw się warduje a później rzuca na rany z działa, czy najpierw ilość ran a później na każdą z osobna ward?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 8:07, 08 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Działa i na skinka i na stegadona (jako, że działa na całą jednostkę a skink + monster to jedna jednostka). Najpierw się warduje a potem ew. muttiplikuje ilość ran.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dżekblek
Dołączył: 14 Sty 2010
Posty: 115
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 2:20, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Hej.
Przed turniejem przeglądnąłem podręcznik i zauważyłem 2 ciekawe rzeczy(dla niektórych może oczywiste ale i tak warto napisać).
1. Augment spells można rzucać na własne oddziały w zasięgu czaru ale uwaga na s. 31 podręcznika pisze ,że nie trzeba widzieć celu i cel nie musi być w 90 stopniach widoczności maga ( czyli rzucasz na co chcesz nawet jak masz to za plecami albo jest zasłonięte innym oddziałem)
2. Direct damage można rzucić na wrogi oddział który jest w 90 stopniach widoczności maga mag nie musi go widzieć.
Ja o tym zapomniałem, a może się przydać.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dżekblek dnia Pon 2:28, 11 Lip 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Niki
Administrator
Dołączył: 28 Maj 2009
Posty: 195
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 12:08, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ja mam pytanie:
Jak działa Multiple Wounds na modele jedno-woundowe i modele, które mają mniej woundów niż mnożnik przy multiple i najważniejsze, gdzie tak jest napisane?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Val Dee
Dołączył: 14 Lis 2009
Posty: 605
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:17, 11 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
"A mocel cannot suffer more wounds than it has on its profile. Should the model do so, it dies instantly and any excess wounds are wasted."
str. 45 mały podręcznik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ukalez
Dołączył: 22 Lut 2010
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 7:29, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
@ Konrad (z naszej bitwy HE vs. Lizaki)
Lore Atribute:
1) Wystarczy osiągnąć CV, bez względu czy dispell przeciwnika był udany
2) Trzeba osiągnąć CV, a przeciwnik nie rozproszył czaru
Odp Liddera: 2
P.S.
Wiedziałem, że tak to nie może działać jak mówiłeś, ale nie chciało mi się sprzeczać, a poza tym nic by to nie zmieniło w grze . Ale na przyszłość ważna informacja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Konrad
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 10:41, 21 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
Ok, w takim razie przepraszam za wałowanie i dzięki, że dałeś znać bo teraz już będę miał się na baczności jeśli chodzi o wskrzeszanie woundów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|